Ахлах ангийн сурагчдын сэтгэл зүйн онцлогт түшиглэсэн суралцахуйг зохион байгуулсан туршилт судалгаа: ЕБС-ийн физикийн хичээлийн жишээн дээр : Боловсрол судлалын доктор (Ph.D)-ын зэрэг горилсон бүтээл /

155.5
X236
Хараанижид, Хүрднээгийн
          Ахлах ангийн сурагчдын сэтгэл зүйн онцлогт түшиглэсэн суралцахуйг зохион байгуулсан туршилт судалгаа: ЕБС-ийн физикийн хичээлийн жишээн дээр : Боловсрол судлалын доктор (Ph.D)-ын зэрэг горилсон бүтээл / Хүрднээ Хараанижид ; Эрдэм шинжилгээний ажлын удирдагч: (Sc.D), академич Б. Жадамба, доктор (Ph.D) Н. Цэдэвсүрэн ; Эрдэм шинжилгээний ажлын шүүмжлэгч: доктор (Ph.D), профессор Б. Батсайхан, доктор (Ph.D), профессор Б. Батдэлгэр .- Улаанбаатар: [Хэвлэлийн газар тодорхойгүй], 2022, .- 121 хуудастай, Зурагтай, хүснэгтэй+ 12x12 CD-тэй 30 см. -ISBN .: 10000
- Боловсрол, Шинжлэх Ухааны Яам , (Монгол Улсын Боловсролын Их Сургууль) - Эрхэлсэн байгууллага

Боловсрол судлал

Ном зүйтэй (хуудас 106-112)

1-р бүлэг: Суралцахуйн онол, арга зүйн үндэс ба ахлах ангийн сурагчдын сэтгэл зүйн ба суралцахуйн онцлог -- 2-р бүлэг: Ахлах ангийн сурагчдын сэтгэл зүйн онцлогт түшиглэн суралцахуйг зохион байгуулсан аргачлал, явц, үр дүн


Зохиогчийн эрхийн хуулиар зөвхөн номын санд үзнэ


Монгол (Кирилл)


Боловсрол--Суралцахуй

155.5 / X236
© МУБИС-ийн номын сан | СБД, VIII хороо, Бага тойруу-14, Улаанбаатар хот, Мэйл хаяг: library@msue.edu.mn
Нүүр хуудас | Журам | Номын сангийн сайт | Фэйсбүүк хуудас Утас: 976-77775115-1077