Ахлах ангийн сурагчдын сэтгэл зүйн онцлогт түшиглэсэн суралцахуйг зохион байгуулсан туршилт судалгаа: ЕБС-ийн физикийн хичээлийн жишээн дээр : Боловсрол судлалын доктор (Ph.D)-ын зэрэг горилсон бүтээл / Хүрднээ Хараанижид ; Эрдэм шинжилгээний ажлын удирдагч: (Sc.D), академич Б. Жадамба, доктор (Ph.D) Н. Цэдэвсүрэн ; Эрдэм шинжилгээний ажлын шүүмжлэгч: доктор (Ph.D), профессор Б. Батсайхан, доктор (Ph.D), профессор Б. Батдэлгэр
Material type:
- text
- computer
- computer disc
- 21 155.5 X236
Item type | Current library | Call number | Status | Notes | Date due | Barcode | Item holds | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Докторын бүтээл | МУБИС Төв номын сан Э/Ш Суд.танхим 3 | 155.5 X236 (Browse shelf(Opens below)) | Available | Тоологдсон 03/25 - 2025 Э/Ш Суд.танхим 4 | TDM80 |
Боловсрол судлал Доктор (Ph.D)-ын зэрэг горилсон бүтээл Боловсрол, Шинжлэх Ухааны Яам, Монгол Улсын Боловсролын Их Сургууль 2022
Ном зүйтэй (хуудас 106-112)
1-р бүлэг: Суралцахуйн онол, арга зүйн үндэс ба ахлах ангийн сурагчдын сэтгэл зүйн ба суралцахуйн онцлог -- 2-р бүлэг: Ахлах ангийн сурагчдын сэтгэл зүйн онцлогт түшиглэн суралцахуйг зохион байгуулсан аргачлал, явц, үр дүн
Зохиогчийн эрхийн хуулиар зөвхөн номын санд үзнэ
Монгол (Кирилл)
There are no comments on this title.