Зар сурталчилгааны сэтгэл судлал

150
Б-34
Батсайхан Б.
          Зар сурталчилгааны сэтгэл судлал Ред. Ш. Батсүх; Д. Батхуяг; Б. Мөнхболор; .- Улаанбаатар хот.: Соёмбо принтинг ХХК, 2016 он .- 435 х., Фото, схем, хүснэгт -ISBN 978-99962-75-65-4 .: 40000

Зар сурталчилгааны сэтгэл судлал шинжлэх ухааны салбар болох нь Зар сурталчилгаа, түүний төрөл, хэлбэр Зар сурталчилгааны хэлбэр ба агуулгын сэтгэл зүйн үндэс Зар сурталчилгаа сэтгэл зүйн нөлөөлөл үзүүлэх хэрэгсэл болох нь Зар сурталчилгаанд сэтгэцийн процессуудын үүрэг Зар сурталчилгаанд анхаарал, ой тогтоолтын үүрэг Зар сурталчилгаанд сэтгэхүй, хэл яриа, зохион бодохуйн үүрэг Маркетингийн зар сурталчилгааны сэтгэл зүй Бүлгийн сэтгэл зүй болон ухуулга сурталчилгаа Олон нийтийн мэдээллийн хэрэгслийн зар сурталчилгааны төрлүүд Нийгмийн ба улс төрийн сурталчилгааны онцлог Өөрийгөө сурталчлах сэтгэл зүй Гэр бүлийн болон хүүхдийн барааны сурталчилгаа Хэрэглэгч ба худалдан авагчийн сэтгэл зүй Зар сурталчилгааны байгууллагын сэтгэл зүй

худалдаж авсан

Зар сурталчилгааны сэтгэл судлалын үүсэл, хөгжил Зар сурталчилгааны төрлүүд, загварууд Зар сурталчилгааны мэдээллийг боловсруулах онцлог Зар сурталчилгаа олон нийтэд нөлөөлөх нь Сэтгэхүй ба хэл ярианы талаарх ойлголт Ухуулга сурталчилгаа

150 / Б-34
© МУБИС-ийн номын сан | СБД, VIII хороо, Бага тойруу-14, Улаанбаатар хот, Мэйл хаяг: library@msue.edu.mn
Нүүр хуудас | Журам | Номын сангийн сайт | Фэйсбүүк хуудас Утас: 976-77775115-1077