Зар сурталчилгааны сэтгэл судлал Ред. Ш. Батсүх; Д. Батхуяг; Б. Мөнхболор;

By: Material type: TextTextLanguage: Publication details: Улаанбаатар хот Соёмбо принтинг ХХК 2016 онDescription: 435 х. Фото, схем, хүснэгтISBN:
  • 978-99962-75-65-4
Subject(s): DDC classification:
  • 21 150 Б-34
Contents:
Зар сурталчилгааны сэтгэл судлал шинжлэх ухааны салбар болох нь Зар сурталчилгаа, түүний төрөл, хэлбэр Зар сурталчилгааны хэлбэр ба агуулгын сэтгэл зүйн үндэс Зар сурталчилгаа сэтгэл зүйн нөлөөлөл үзүүлэх хэрэгсэл болох нь Зар сурталчилгаанд сэтгэцийн процессуудын үүрэг Зар сурталчилгаанд анхаарал, ой тогтоолтын үүрэг Зар сурталчилгаанд сэтгэхүй, хэл яриа, зохион бодохуйн үүрэг Маркетингийн зар сурталчилгааны сэтгэл зүй Бүлгийн сэтгэл зүй болон ухуулга сурталчилгаа Олон нийтийн мэдээллийн хэрэгслийн зар сурталчилгааны төрлүүд Нийгмийн ба улс төрийн сурталчилгааны онцлог Өөрийгөө сурталчлах сэтгэл зүй Гэр бүлийн болон хүүхдийн барааны сурталчилгаа Хэрэглэгч ба худалдан авагчийн сэтгэл зүй Зар сурталчилгааны байгууллагын сэтгэл зүй
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Item type Current library Call number Status Date due Barcode Item holds
Ном, сурах бичиг МУБИС Архангай (БС) номын сан Үнд. фонд /Архангай 150 Б-34 (Browse shelf(Opens below)) Available ABM21322
Ном, сурах бичиг МУБИС Архангай (БС) номын сан Үнд. фонд /Архангай 150 Б-34 (Browse shelf(Opens below)) Available ABM21323
Ном, сурах бичиг МУБИС Архангай (БС) номын сан Үнд. фонд /Архангай 150 Б-34 (Browse shelf(Opens below)) Available ABM21324
Total holds: 0

Зар сурталчилгааны сэтгэл судлал шинжлэх ухааны салбар болох нь Зар сурталчилгаа, түүний төрөл, хэлбэр Зар сурталчилгааны хэлбэр ба агуулгын сэтгэл зүйн үндэс Зар сурталчилгаа сэтгэл зүйн нөлөөлөл үзүүлэх хэрэгсэл болох нь Зар сурталчилгаанд сэтгэцийн процессуудын үүрэг Зар сурталчилгаанд анхаарал, ой тогтоолтын үүрэг Зар сурталчилгаанд сэтгэхүй, хэл яриа, зохион бодохуйн үүрэг Маркетингийн зар сурталчилгааны сэтгэл зүй Бүлгийн сэтгэл зүй болон ухуулга сурталчилгаа Олон нийтийн мэдээллийн хэрэгслийн зар сурталчилгааны төрлүүд Нийгмийн ба улс төрийн сурталчилгааны онцлог Өөрийгөө сурталчлах сэтгэл зүй Гэр бүлийн болон хүүхдийн барааны сурталчилгаа Хэрэглэгч ба худалдан авагчийн сэтгэл зүй Зар сурталчилгааны байгууллагын сэтгэл зүй

There are no comments on this title.

to post a comment.
© МУБИС-ийн номын сан | СБД, VIII хороо, Бага тойруу-14, Улаанбаатар хот, Мэйл хаяг: library@msue.edu.mn
Нүүр хуудас | Журам | Номын сангийн сайт | Фэйсбүүк хуудас Утас: 976-77775115-1077