Зар сурталчилгааны сэтгэл судлал Ред. Ш. Батсүх; Д. Батхуяг; Б. Мөнхболор;
Material type:
- 978-99962-75-65-4
- 21 150 Б-34
Item type | Current library | Call number | Status | Date due | Barcode | Item holds | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Ном, сурах бичиг | МУБИС Архангай (БС) номын сан Үнд. фонд /Архангай | 150 Б-34 (Browse shelf(Opens below)) | Available | ABM21322 | |||
Ном, сурах бичиг | МУБИС Архангай (БС) номын сан Үнд. фонд /Архангай | 150 Б-34 (Browse shelf(Opens below)) | Available | ABM21323 | |||
Ном, сурах бичиг | МУБИС Архангай (БС) номын сан Үнд. фонд /Архангай | 150 Б-34 (Browse shelf(Opens below)) | Available | ABM21324 |
Зар сурталчилгааны сэтгэл судлал шинжлэх ухааны салбар болох нь Зар сурталчилгаа, түүний төрөл, хэлбэр Зар сурталчилгааны хэлбэр ба агуулгын сэтгэл зүйн үндэс Зар сурталчилгаа сэтгэл зүйн нөлөөлөл үзүүлэх хэрэгсэл болох нь Зар сурталчилгаанд сэтгэцийн процессуудын үүрэг Зар сурталчилгаанд анхаарал, ой тогтоолтын үүрэг Зар сурталчилгаанд сэтгэхүй, хэл яриа, зохион бодохуйн үүрэг Маркетингийн зар сурталчилгааны сэтгэл зүй Бүлгийн сэтгэл зүй болон ухуулга сурталчилгаа Олон нийтийн мэдээллийн хэрэгслийн зар сурталчилгааны төрлүүд Нийгмийн ба улс төрийн сурталчилгааны онцлог Өөрийгөө сурталчлах сэтгэл зүй Гэр бүлийн болон хүүхдийн барааны сурталчилгаа Хэрэглэгч ба худалдан авагчийн сэтгэл зүй Зар сурталчилгааны байгууллагын сэтгэл зүй
There are no comments on this title.