MARC details
000 -LEADER |
fixed length control field |
04834nam a22003257a 4500 |
003 - CONTROL NUMBER IDENTIFIER |
control field |
MN-UlMNUE |
005 - DATE AND TIME OF LATEST TRANSACTION |
control field |
20211011110124.0 |
008 - FIXED-LENGTH DATA ELEMENTS--GENERAL INFORMATION |
fixed length control field |
211011b 2015mp ||||| |||| 00| 0 mon d |
020 ## - INTERNATIONAL STANDARD BOOK NUMBER |
Terms of availability |
1500 |
037 ## - SOURCE OF ACQUISITION |
Form of issue |
Бэлэг дурсгалын журмаар авсан |
040 ## - CATALOGING SOURCE |
Transcribing agency |
БС. |
041 ## - LANGUAGE CODE |
Language code of text/sound track or separate title |
Mongolian |
082 ## - DEWEY DECIMAL CLASSIFICATION NUMBER |
Edition number |
21 |
Classification number |
371 |
Item number |
В176 |
100 ## - MAIN ENTRY--PERSONAL NAME |
Personal name |
Ванчигсүрэн Д. |
245 ## - TITLE STATEMENT |
Title |
Сурган хүмүүжүүлэх зүйн бодлого, дасгал |
Statement of responsibility, etc. |
Хян. Б.Оюунцэцэг |
260 ## - PUBLICATION, DISTRIBUTION, ETC. |
Place of publication, distribution, etc. |
Улаанбаатар |
Name of publisher, distributor, etc. |
Соёмбо принтинг ХХК. |
Date of publication, distribution, etc. |
2015 |
300 ## - PHYSICAL DESCRIPTION |
Extent |
141х. |
Dimensions |
20.5см. |
505 ## - FORMATTED CONTENTS NOTE |
Formatted contents note |
Багш бэлтгэх их, дээд сургуулийн оюутан- багшийн мэргэжлийн суурь чадамжийг төлөвшүүлэхэд сурган хүмүүжүүлэх ухааны хичээл их үүрэгтэй. Энэ нь багш нарыг онол, практик, сургалт-хүмүүжлийн олон талт зорилтыг амжилттай шийдвэрлэх, сургалт хүмүүжлийн ажлын явцад тохиолдох бэрхшээлийг даван туулах үндэс болно. Иймд СХУ-ны болон энэ чиглэлийн бусад хичээлүүдийг сургуулийн амьдрал, багш нарын тэргүүн туршлагатай нягт уялдаатай заах явдал маш чухал юм.<br/>Оюутан - багшийн мэргэжлийн суурь чадамжийг төлөвшүүлэхэд нэн тэргүүний зорилт бол тэдэнд онолын мэдлэг, ажлын шилдэг туршлагыг задлан шинжлэх, нэгтгэн дүгнэх арга барил, бэрхшээлтэй нөхцөлд чиг баримжаагаа зөв түргэн олдог чадварыг эзэмшүүлэх явдал юм. Энэ зорилтыг шийдвэрлэхэд “Сурган хүмүүжүүлэх зүйн бодлого, дасгал.” гэдэг энэ ном туслах ёстой.<br/>Энэ номонд сурган хүмүүжүүлэх зүйн онолын агуулгыг багтааснаас гадна сургуулийн сургалт хүмүүжлийн ажлыг оновчтой зохион байгуулах арга хэлбэрийг нэлээд тусгав.<br/>Сургалт хүмүүжлийн аливаа процесс нь нэгдмэл, цогцолбор шинжтэй бөгөөд олон талаас нь ямар ч нөхцөлд авч үзэж болох учир бодлогуудыг тодорхой хэмжээнд системчлэн оруулсан юм. Жишээ нь “Сурган хүмүүжүүлэх мэргэжил, түүний нийгэмд гүйцэтгэх үүрэг” гэсэн сэдвийг судлах үед “Багш, багшийн үйл ажиллагаа,сурган хүмүүжүүлэх эв дүй”, “Анги удирдах урлаг". “Хүмүүжлийн зарчим, арга барил” гэсэн бүлгүүдийн аль алинаас нь ашиглаж болно. Энэ нь сургалтын арга зарчмыг үзэж судлах үедээ хичээлийн хэлбэр, бүтэц, хэв шинж гэх мэтийг харгалзан үзнэ гэсэн үг юм.<br/>Бодлого, дасгалыг лекц, семинар, дадлага ажил, шалгалт шүүлэг, сурган хүмүүжүүлэх ухааны дугуйлан , оюутнууд курсын ажил, реферат, эсээ бичихдээ ч үр дүнтэй ашиглаж болох юм.<br/>Лекцийн хичээлд бодлого дасгалыг онолын үндэслэлийн баталгаа буюу аль эсвэл холбогдох дүгнэлт гаргах материал болгон ашиглаж болох ба оюутан-багшаар эдгээр бодлогыг бодуулж тэдний тодорхой сэдвийн онолын үндэслэлипг хэр ойлгож эзэмшсэнийг шалгах боломж өгнө... |
|
Formatted contents note |
Багшийн үйл ажиллагаа, сурган хүмүүжүүлэх эв дүй |
|
Formatted contents note |
Сургалтын зарчим |
|
Formatted contents note |
Сургалтын аргууд |
|
Formatted contents note |
Мэдлэг чадвар дадлыг шалгах аргууд |
|
Formatted contents note |
Суралцахуйг зохион байгуулах бүтэц, хэлбэр |
|
Formatted contents note |
Анги удирдах урлаг |
653 ## - INDEX TERM--UNCONTROLLED |
Uncontrolled term |
Сургууль |
|
Uncontrolled term |
Сургалт |
|
Uncontrolled term |
Анги |
700 ## - ADDED ENTRY--PERSONAL NAME |
Personal name |
Г. Жамбалдорж, В.Энхцэцэг |
942 ## - ADDED ENTRY ELEMENTS (KOHA) |
Source of classification or shelving scheme |
Dewey Decimal Classification |
Koha item type |
Ном, сурах бичиг |