Сургуулийн сэтгэл зүйч : Сургуулийн сэтгэл зүйн алба хичээлийн сурах бичиг / Хян.Чү. Байгалмаа
Material type:
- 978-9919-22-972-6
- 21 155.4 Д 881
Item type | Current library | Call number | Status | Notes | Date due | Barcode | Item holds | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Ном, сурах бичиг | МУБИС Төв номын сан Үнд. фонд /Төв | 155.4 Д 881 (Browse shelf(Opens below)) | Checked out | 2024-11-20 | TAM208860 | |||
Ном, сурах бичиг | МУБИС Төв номын сан Үнд. фонд /Төв | 155.4 Д 881 (Browse shelf(Opens below)) | Available | TAM208861 | ||||
Ном, сурах бичиг | МУБИС Төв номын сан Суд.танхим 4 | 155.4 Д 881 (Browse shelf(Opens below)) | Available | Тоологдсон 03/25 - 2025 Суд/4 | TEM208862 | |||
Ном, сурах бичиг | МУБИС Төв номын сан Суд.танхим 4 | 155.4 Д 881 (Browse shelf(Opens below)) | Available | Тоологдсон 03/25 - 2025 Суд/4 | TEM208863 | |||
Ном, сурах бичиг | МУБИС Төв номын сан Суд.танхим 4 | 155.4 Д 881 (Browse shelf(Opens below)) | Available | Тоологдсон 03/25 - 2025 Суд/4 | TEM208864 | |||
Ном, сурах бичиг | МУБИС Төв номын сан Суд.танхим 4 | 155.4 Д 881 (Browse shelf(Opens below)) | Available | Тоологдсон 03/25 - 2025 Суд/4 | TEM208865 | |||
Ном, сурах бичиг | МУБИС Төв номын сан Суд.танхим 4 | 155.4 Д 881 (Browse shelf(Opens below)) | Available | Тоологдсон 03/25 - 2025 Суд/4 | TEM208866 | |||
Ном, сурах бичиг | МУБИС Төв номын сан Суд.танхим 4 | 155.4 Д 881 (Browse shelf(Opens below)) | Available | Тоологдсон 03/25 - 2025 Суд/4 | TEM208867 | |||
Ном, сурах бичиг | МУБИС Төв номын сан Суд.танхим 4 | 155.4 Д 881 (Browse shelf(Opens below)) | Available | Тоологдсон 03/25 - 2025 Суд/4 | TEM208868 | |||
Ном, сурах бичиг | МУБИС Төв номын сан Суд.танхим 4 | 155.4 Д 881 (Browse shelf(Opens below)) | Available | Тоологдсон 03/25 - 2025 Суд/4 | TEM208869 |
Browsing МУБИС Төв номын сан shelves, Shelving location: Суд.танхим 4 Close shelf browser (Hides shelf browser)
Уг сурах бичгийн агуулга нь сургуульд ажиллах сэтгэл зүйчийн онолын мэдлэгийг баяжуулж, практикт тулгамдаж буй боловсролын орчны сэтгэл зүйн тулгамдсан асуудлыг шийдвэрлэхэд шинжлэх ухаанч сэтгэлгээгээр хандан, хүүхэдтэй ажиллаж буй насанд хүрэгчдийн сэтгэл зүйн боловсролыг дээшлүүлэх мэргэжилийн онол, арга зүйн мэдлэг гүнзгийрүүлэх, зорилготой. Мөн сургуулийн сэтгэл зүйчээр ажиллахад шаардлага бүхий онолын үзэл баримтлал, сэтгэл зүйчийн кабинетэд тавигдах шаардлага, сургуулийн сэтгэл зүйчээр ажиллахад бэлтгэгдсэн байдлаа шалгах кейсийн сан, бие даасан ажилд, ашиглагдах араг зүйн зэргийг саналд болносон байгаа.
Уг сурах бичгийн агуулга нь сургуульд ажиллах сэтгэл зүйчийн онолын мэдлэгийг баяжуулж, практикт тулгамдаж буй боловсролын орчны сэтгэл зүйн тулгамдсан асуудлыг шийдвэрлэхэд шинжлэх ухаанч сэтгэлгээгээр хандан, хүүхэдтэй ажиллаж буй насанд хүрэгчдийн сэтгэл зүйн боловсролыг дээшлүүлэх мэргэжилийн онол, арга зүйн мэдлэг гүнзгийрүүлэх, зорилготой. Мөн сургуулийн сэтгэл зүйчээр ажиллахад шаардлага бүхий онолын үзэл баримтлал, сэтгэл зүйчийн кабинетэд тавигдах шаардлага, сургуулийн сэтгэл зүйчээр ажиллахад бэлтгэгдсэн байдлаа шалгах кейсийн сан, бие даасан ажилд, ашиглагдах араг зүйн зэргийг саналд болносон байгаа. Боловсролын салбарын сэтгэл зүйн алба Сургуулийн сэтгэл зүйчийн үйл ажиллагааны зохион байгуулалт, агуулга, чиглэл СӨНХ-ийн сэтгэл зүйн тулгамдсан асуудал Сургуулийн бага ангийн хүүхдийн сэтгэл зүйн тулгамдсан асуудал Өсвөр насны хүүхдийн сэтгэл зүйн тулгамдсан асуудал Сургуулийн ахлах ангийн хүүхдийн сурагчдын сэтгэл зүйн тулгамдсан асуудал Сэтгэц заслын аргууд Нийгэм сэтгэл зүй хөгжүүлэх хичээл Сэтгэл зүйчийн судалгааны арга зүйн сан Сэтгэл зүйчийн кейсийн сан
There are no comments on this title.