Хүүхдийн дүрслэн зурах үйлийг портеж хөтөлбөрийн арга зүйгээр дэмжсэн судалгааны үр дүн Магистрын бүтээл Удирд. Ж.Батдэлгэр; Шүүмж. Ц.Оюунгэрэл

By: Material type: TextTextLanguage: Publication details: УБ 2021Description: 80х. Зурагтай, схем, график 30смOther title:
  • ДЦП оноштой таван настай хүүхдийн жишээн дээр
Subject(s): DDC classification:
  • 21 371.94 Н 984
Online resources:
Contents:
Таван настай хүүхдийн зураг дүрслэгээний хөгжлийн онцлог эрт хөгжлийн хөтөлбөрийн үзэл санаа Тархины саажилттай таван настай хүүхдийн дүрслэн зурах үйлийн онцлогийг портеж хөтөлбөрийн арга зүйгээр судалсан судалгааны явц үр дүн
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Item type Current library Call number Status Notes Date due Barcode Item holds
Магистрын бүтээл МУБИС Төв номын сан Э/Ш Суд.танхим 3 371.94 Н 984 (Browse shelf(Opens below)) Available (1) Тоологдсон 03/25 - 2025 Э/Ш Суд.танхим 4 TDM2820
Total holds: 0
Browsing МУБИС Төв номын сан shelves, Shelving location: Э/Ш Суд.танхим 3 Close shelf browser (Hides shelf browser)
371.92 Ч-22 Ж."Равений өнгөт сорил"-оор оюуны бэрхшээлтэй сурагчдыг судалсан нь 371.92 Э66 Оюун ухааны бэрхшээлтэй сурагчдын хөдөлгөөний чадварыг сайжруулах туршилт, үр дүн: 5-р ангийн биеийн тамирын хичээлийн жишээн дээр : Боловсрол судлалын доктор (Ph.D)-ын зэрэг горилсон бүтээл / 371.94 Б559 2022 Дохионы хэлний сургалтын менежментийн асуудал : Боловсролын удирдлагын магистрын зэрэг горилсон бүтээл / 371.94 Н 984 Хүүхдийн дүрслэн зурах үйлийг портеж хөтөлбөрийн арга зүйгээр дэмжсэн судалгааны үр дүн Магистрын бүтээл 371.94 Т733 Аутизмтай хүүхдийг боловсролд тэгш хамруулахад удирдлагын үүрэг, оролцоо, нөлөөлөл: ХУД-ын төрийн болон төрийн бус СӨББ-ын жишээн дээр : Боловсролын удирдлагын магистрын зэрэг горилсон бүтээл / 371.94 Ч-628 Портеж хөтөлбөрийн арга зүйгээр хүүхдийн хөгжлийг дэмжсэн судалгаа: Магистрын бүтээл. 371.94 Я515 2022 Хөнгөн хэлбэрийн аутизмтай хүүхдийг боловсролд тэгш хамруулах боломж ба арга зам: Төрийн бус өмчийн сургуулийн жишээн дээр : Нийгмийн ажлын магистрын зэрэг горилсон бүтээл /

Номзүй х.57

Таван настай хүүхдийн зураг дүрслэгээний хөгжлийн онцлог эрт хөгжлийн хөтөлбөрийн үзэл санаа Тархины саажилттай таван настай хүүхдийн дүрслэн зурах үйлийн онцлогийг портеж хөтөлбөрийн арга зүйгээр судалсан судалгааны явц үр дүн

There are no comments on this title.

to post a comment.
© МУБИС-ийн номын сан | СБД, VIII хороо, Бага тойруу-14, Улаанбаатар хот, Мэйл хаяг: library@msue.edu.mn
Нүүр хуудас | Журам | Номын сангийн сайт | Фэйсбүүк хуудас Утас: 976-77775115-1077