Тогтвортой хөгжлийн боловсрол: Боловсролын салбарын ажилтнуудад зориулсан гарын авлага Эмхт. Х.Цэцэгжаргал, Х.Отгонбаатар, Б.Лхамцэрэн, Г.Халиун; Хян. А.Цолмон, Р.Нямцэрэн

By: Material type: TextTextLanguage: Mongolian УБ 2017Description: 94х. Зураг, диаграмм 25смISBN:
  • 99978-2-978-8
Subject(s): DDC classification:
  • 21 370  Т441
Contents:
XXI зуунд хүн төрөлхтний хөгжил нь нийгэм, эдийн засаг, байгаль орчны гэсэн гурван хүчин зүйлийн зохистой харилцааны тогтвортой хөгжлийн үзэл баримтлалд тулгуурлах боллоо. Тэгвэл тогтвортой хөгжлийн боловсрол гэдэг нь улс оронд дээрх гурван хүчин зүйлийн хөгжлийн нягт уялдаатай, тогтвортой тэнцвэрт байдлыг бий болгоход иргэн хүнд шаардагдах мэдлэг, чадвар, хандлагыг төлөвшүүлэх асуудал юм. Энэхүү асуудлын талаар боловсролын салбарын ажилтнууд (багш, удирдах ажилтан, мэргэжилтэн ба бусад)-д зориулан "Тогтвортой хөгжлийн боловсрол” төслийн дэмжлэгтэйгээр тус гарын авлагыг бэлтгэн гаргаж байна. Гарын авлага нь үндсэн дөрвөн бүлгээс тогтоно. Эхний хоёр бүлэгт тогтвор- той хөгжил, тогтвортой хөгжлийн боловсролын талаарх ойлголт, Монгол улсын төрөөс хэрэгжүүлж буй арга хэмжээ, хэрэгжилтийн талаар бичсэн. Гуравдугаар бүлэгт тогтвортой хөгжлийн боловсролын цогц чадамжуудыг сурагчдад төлөвшүүлэхэд сургалтын хөтөлбөр, сурах бичиг, гарын авлага боловсруулахад анхаарах хүчин зүйлсийн тухай өгүүлсэн байна. Мөн газар зүй, математик, химийн хичээлд тогтвортой хөгжлийн боловсролын үзэл санааг тусгах, хэрэглэх боломжийн тухай өгүүлсэн. Дөрөвдүгээр бүлэгт хичээл хоорондын интеграцид тулгуурлан тогтвортой хөгжлийн зорилтуудад хүрэх нэгж хичээлийн хөтөлбөрийн жишээг “Оюутны хотхоны төлөвлөлт” сэдвээр боловсруулан бэлтгэсэн болно...
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Item type Current library Call number Status Date due Barcode Item holds
Ном, сурах бичиг МУБИС БС номын сан Үнд. /БС 370 Т441 (Browse shelf(Opens below)) Available BAMS533
Ном, сурах бичиг МУБИС БС номын сан Үнд. /БС 370 Т441 (Browse shelf(Opens below)) Available BAMS534
Ном, сурах бичиг МУБИС БС номын сан Үнд. /БС 370 Т441 (Browse shelf(Opens below)) Available BAMS535
Ном, сурах бичиг МУБИС БС номын сан Үнд. /БС 370 Т441 (Browse shelf(Opens below)) Available BAMS536
Ном, сурах бичиг МУБИС БС номын сан Үнд. /БС 370 Т441 (Browse shelf(Opens below)) Available BAMS537
Total holds: 0

XXI зуунд хүн төрөлхтний хөгжил нь нийгэм, эдийн засаг, байгаль орчны гэсэн гурван хүчин зүйлийн зохистой харилцааны тогтвортой хөгжлийн үзэл баримтлалд тулгуурлах боллоо. Тэгвэл тогтвортой хөгжлийн боловсрол гэдэг нь улс оронд дээрх гурван хүчин зүйлийн хөгжлийн нягт уялдаатай, тогтвортой тэнцвэрт байдлыг бий болгоход иргэн хүнд шаардагдах мэдлэг, чадвар, хандлагыг төлөвшүүлэх асуудал юм.
Энэхүү асуудлын талаар боловсролын салбарын ажилтнууд (багш, удирдах ажилтан, мэргэжилтэн ба бусад)-д зориулан "Тогтвортой хөгжлийн боловсрол” төслийн дэмжлэгтэйгээр тус гарын авлагыг бэлтгэн гаргаж байна.
Гарын авлага нь үндсэн дөрвөн бүлгээс тогтоно. Эхний хоёр бүлэгт тогтвор- той хөгжил, тогтвортой хөгжлийн боловсролын талаарх ойлголт, Монгол улсын төрөөс хэрэгжүүлж буй арга хэмжээ, хэрэгжилтийн талаар бичсэн. Гуравдугаар бүлэгт тогтвортой хөгжлийн боловсролын цогц чадамжуудыг сурагчдад төлөвшүүлэхэд сургалтын хөтөлбөр, сурах бичиг, гарын авлага боловсруулахад анхаарах хүчин зүйлсийн тухай өгүүлсэн байна. Мөн газар зүй, математик, химийн хичээлд тогтвортой хөгжлийн боловсролын үзэл санааг тусгах, хэрэглэх боломжийн тухай өгүүлсэн. Дөрөвдүгээр бүлэгт хичээл хоорондын интеграцид тулгуурлан тогтвортой хөгжлийн зорилтуудад хүрэх нэгж хичээлийн хөтөлбөрийн жишээг “Оюутны хотхоны төлөвлөлт” сэдвээр боловсруулан бэлтгэсэн болно...

There are no comments on this title.

to post a comment.
© МУБИС-ийн номын сан | СБД, VIII хороо, Бага тойруу-14, Улаанбаатар хот, Мэйл хаяг: library@msue.edu.mn
Нүүр хуудас | Журам | Номын сангийн сайт | Фэйсбүүк хуудас Утас: 976-77775115-1077