Тэгш хамруулан сургахад эцэг эхийн үүрэг оролцоо сэтгэл зүйн онцлогийг судалсан нь : ЕБС-ийн дэргэдэх Дауны хам шинжтэй хүүхдийн тусгай ангийн жишээн дээр / Удирдагч: доктор (Ph.D) дэд профессор Г. Батцэнгэл ; Шүүмжлэгч: доктор (Ph.D) Ч. Байгалмаа

By: Contributor(s): Material type: TextTextLanguage: Publisher: Улаанбаатар [Хэвлэлийн газар тодорхойгүй] 2022Description: 76 хуудастай CD 12x12 30 смContent type:
  • text
Media type:
  • computer
Carrier type:
  • computer disc
Contained works:
  • Монгол Улсын Боловсролын Их Сургууль (Боловсрол Судлалын Сургууль)
Subject(s): DDC classification:
  • 21 371.92 A22
Online resources:
Contents:
1-р бүлэг Тэгш хамруулах боловсрол эцэг эхийн үүрэг оролцоо сэтгэл зүйн хэв шинжийн талаарх онолын бүтээлүүдийн тойм
2-р бүлэг Дауны хам шинжтэй хүүхдийг тэгш хамруулан сургахад эцэг эхийн үүрэг оролцоо сэтгэл зүйн онцлогийг судалсан үр дүнгээс
Dissertation note: Тусгай хэрэгцээт боловсролын магистрын зэрэг горилсон дипломын ажил
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Item type Current library Call number Status Notes Date due Barcode Item holds
Магистрын бүтээл МУБИС Төв номын сан Э/Ш Суд.танхим 3 371.92 A22 (Browse shelf(Opens below)) Available Тоологдсон 03/25 - 2025 Э/Ш Суд.танхим 4 TDM2906
Total holds: 0
Browsing МУБИС Төв номын сан shelves, Shelving location: Э/Ш Суд.танхим 3 Close shelf browser (Hides shelf browser)
371.912 Н 984 Сонсголын бэрхшээлтэй суралцагчийн "Сонсголын бэрхшээл"-дээ хандах хандлагын судалгаа. Магистрын бүтээл 371.914 Д644 Хэл ярианы бэрхшээлтэй хүүхдийг англиар яриулж сургах боломжийг судлах нь 371.9144 Г218 Ялгаатай байдлыг харгалзан сургалт зохион байгуулах арга боломж: Бага боловсролын сурагчдын унших чадварын жишээн дээр : Боловсролын удирдлагын магистрын зэрэг горилсон бүтээл / 371.92 A22 Тэгш хамруулан сургахад эцэг эхийн үүрэг оролцоо сэтгэл зүйн онцлогийг судалсан нь : ЕБС-ийн дэргэдэх Дауны хам шинжтэй хүүхдийн тусгай ангийн жишээн дээр / 371.92 Б-984 Дауны синдромтой тамирчдын эрүүл мэнд, бие бялдрын үзүүлэлтийг "ТНР" тоног төхөөрөмжөөр хэмжих арга зүй: 371.92 Ч-22 Ж."Равений өнгөт сорил"-оор оюуны бэрхшээлтэй сурагчдыг судалсан нь 371.92 Э66 Оюун ухааны бэрхшээлтэй сурагчдын хөдөлгөөний чадварыг сайжруулах туршилт, үр дүн: 5-р ангийн биеийн тамирын хичээлийн жишээн дээр : Боловсрол судлалын доктор (Ph.D)-ын зэрэг горилсон бүтээл /

Тусгай хэрэгцээт боловсролын магистрын зэрэг горилсон дипломын ажил

Номзүй (хуудас 65)

1-р бүлэг Тэгш хамруулах боловсрол эцэг эхийн үүрэг оролцоо сэтгэл зүйн хэв шинжийн талаарх онолын бүтээлүүдийн тойм

2-р бүлэг Дауны хам шинжтэй хүүхдийг тэгш хамруулан сургахад эцэг эхийн үүрэг оролцоо сэтгэл зүйн онцлогийг судалсан үр дүнгээс

Зохиогчийн эрхийн хуулиар зөвхөн номын санд үзнэ.

Монгол Кирил

There are no comments on this title.

to post a comment.
© МУБИС-ийн номын сан | СБД, VIII хороо, Бага тойруу-14, Улаанбаатар хот, Мэйл хаяг: library@msue.edu.mn
Нүүр хуудас | Журам | Номын сангийн сайт | Фэйсбүүк хуудас Утас: 976-77775115-1077