Цээж тооллын дасгал ба бодлого Бага ангийн багш нарт тусламж II-IV анги Ред. Б. Даваасүрэн

By: Material type: TextTextSeries: ; 0Publication details: 1963 Улаанбаатар УХГEdition: 0Description: 71Subject(s): DDC classification:
  • 21 513.2 Б-85
Online resources:
Contents:
Цээж бодлого нь сурагчдын бие даасан ажиллагааг хөгжүү- лэх, тоо бодлогын хичээлийгг амьдралтай холбоход чухал суурийг эзэлнэ. Багш нарт тусламж болгож бичигдсэн энэ номонд II, III— IV ангид явуулах цээж тооллын дасгал ба бодлого, тэдгээрийг бодуулах зарим аргууд хамрагдсанаас гадна зарим нилээд жишээ бодлогуудын зөвхөн төрлийг илрүүлсэн зүйлүүд оруулав. Багш нар өөрсдөө уул жишээ бодлогуудын загвараар амьдралтай холбогдсон бодлогуудыг зохиож сурагчдаараа бодуулбал зүйтэй. Номонд байгаа зарим жишээ бодлогуудыг хэрхэн бодуулах талаар тухай бүр заавар бичигдсэнийг анхааралтай уншиж хэрэглэвэл зүйтэй. Жишээлбэл: Гүйлгэн бодуулах жишээ (34-51 : 17x4—13 ийг бодуулахаар самбарт буюу цаасан дээр бичиж харуулахдаа босоо байдлаар бичихгүй бол үйлдлийн дарааллын талаар сурагчдыг самууруулахад хүрч мэднэ.
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Item type Current library Call number Status Date due Barcode Item holds
Ном, сурах бичиг МУБИС БС номын сан Үнд. /БС 513.2 Б-85 (Browse shelf(Opens below)) Available B3341-1
Total holds: 0

Цээж бодлого нь сурагчдын бие даасан ажиллагааг хөгжүү- лэх, тоо бодлогын хичээлийгг амьдралтай холбоход чухал суурийг эзэлнэ. Багш нарт тусламж болгож бичигдсэн энэ номонд II, III— IV ангид явуулах цээж тооллын дасгал ба бодлого, тэдгээрийг бодуулах зарим аргууд хамрагдсанаас гадна зарим нилээд жишээ бодлогуудын зөвхөн төрлийг илрүүлсэн зүйлүүд оруулав. Багш нар өөрсдөө уул жишээ бодлогуудын загвараар амьдралтай холбогдсон бодлогуудыг зохиож сурагчдаараа бодуулбал зүйтэй. Номонд байгаа зарим жишээ бодлогуудыг хэрхэн бодуулах талаар тухай бүр заавар бичигдсэнийг анхааралтай уншиж хэрэглэвэл зүйтэй. Жишээлбэл: Гүйлгэн бодуулах жишээ (34-51 : 17x4—13 ийг бодуулахаар самбарт буюу цаасан дээр бичиж харуулахдаа босоо байдлаар бичихгүй бол үйлдлийн дарааллын талаар сурагчдыг самууруулахад хүрч мэднэ.

There are no comments on this title.

to post a comment.
© МУБИС-ийн номын сан | СБД, VIII хороо, Бага тойруу-14, Улаанбаатар хот, Мэйл хаяг: library@msue.edu.mn
Нүүр хуудас | Журам | Номын сангийн сайт | Фэйсбүүк хуудас Утас: 976-77775115-1077