Цээж тооллын дасгал ба бодлого Бага ангийн багш нарт тусламж II-IV анги Ред. Б. Даваасүрэн
Material type:
- 21 513.2 Б-85
Item type | Current library | Call number | Status | Date due | Barcode | Item holds | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Ном, сурах бичиг | МУБИС БС номын сан Үнд. /БС | 513.2 Б-85 (Browse shelf(Opens below)) | Available | B3341-1 |
Browsing МУБИС БС номын сан shelves, Shelving location: Үнд. /БС Close shelf browser (Hides shelf browser)
513.2 Б-21 Арифметикийн бодлогууд | 513.2 Б-21 Арифметикийн бодлогууд | 513.2 Б-21 Арифметикийн бодлогууд | 513.2 Б-85 Цээж тооллын дасгал ба бодлого Бага ангийн багш нарт тусламж II-IV анги | 513.2 Б-85 Математикийн дасгал ажлын дэвтэр 1 | 513.2 Б-85 Математикийн дасгал ажлын дэвтэр 1 | 513.2 Б-85 Математикийн дасгал ажлын дэвтэр 1 |
Цээж бодлого нь сурагчдын бие даасан ажиллагааг хөгжүү- лэх, тоо бодлогын хичээлийгг амьдралтай холбоход чухал суурийг эзэлнэ. Багш нарт тусламж болгож бичигдсэн энэ номонд II, III— IV ангид явуулах цээж тооллын дасгал ба бодлого, тэдгээрийг бодуулах зарим аргууд хамрагдсанаас гадна зарим нилээд жишээ бодлогуудын зөвхөн төрлийг илрүүлсэн зүйлүүд оруулав. Багш нар өөрсдөө уул жишээ бодлогуудын загвараар амьдралтай холбогдсон бодлогуудыг зохиож сурагчдаараа бодуулбал зүйтэй. Номонд байгаа зарим жишээ бодлогуудыг хэрхэн бодуулах талаар тухай бүр заавар бичигдсэнийг анхааралтай уншиж хэрэглэвэл зүйтэй. Жишээлбэл: Гүйлгэн бодуулах жишээ (34-51 : 17x4—13 ийг бодуулахаар самбарт буюу цаасан дээр бичиж харуулахдаа босоо байдлаар бичихгүй бол үйлдлийн дарааллын талаар сурагчдыг самууруулахад хүрч мэднэ.
There are no comments on this title.