Zȯvlȯltiĭn matematikiĭn bagsh naryn turshlaga : Matematikiĭn bagsh nart ȯgȯkh zȯvlȯmzh /

Зөвлөлтийн математикийн багш нарын туршлага : Математикийн багш нарт тусламж / Орчуулагч: Д. Пүрэвдорж ; Редактор: Д. Агваанцэрэн

Contributor(s): Material type: TextTextLanguage: Mongolian Original language: Russian Series: ; 0Publication details: Ulaanbaatar Su̇khbaataryn nėrėmzhit Khėvlėliĭn kombinat 1983 Publisher: Улаанбаатар Сүхбаатарын нэрэмжит Хэвлэлийн Комбинат 1983Edition: 0Description: 116 хуудастай Хүснэгттэй, Зурагтай 20смContent type:
  • text
Media type:
  • unmediated
Carrier type:
  • volume
Subject(s): DDC classification:
  • 21 510'071 З-744 983
Contents:
Г.Г. Маслова. Математикийн хичээл -- Н.Г. Миндюк. Математикийн хичээл дээр сурагчдын сэтгэн бодох үйл ажиллагааг зохион байгуулах (хичээлээс хийсэн тэмдэглэл) -- Р.А. Асанов. Математикийн сургалтанд сурагчдын алдаан дээр ажиллах -- Е.Г. Глаголева. Функцийн хязгаар ухагдахууныг заах тухай асуудалд -- М.Д. Касьянко. Математикийг судлах явцад сурагчдын танин мэдэх үйл ажллагааг идэвхжүүлэх -- М.З. Каплан. Асуудал шийдвэрлэх сургалтын хүмүүжлийн бололцоо -- Ж.С.Аракелян, В.А. Огонесян. Найман жилийн сургуулийн геометрийг асуудал шийдвэрлэх аргаар заасан туршлага -- В.И. Садкова. IV-V ангийн математикийн хичээл дээр сурагчдын танин мэдэх үйл ажиллагааг идэвхжүүлэх тухай -- Г.И. Саранцев. VI-VIII ангийн геометр сургалтын туршлагаас -- В.Н. Руденко. IV-V ангид геометрийн бодлого бодоход эерэгээс нь батлах аргыг ашигласан нь
Summary: Сургалтын шинэ системээр хичээллэсэн зөвлөлтийн ерөнхий боловсролын дунд сургуулийн математикийн багш, заах аргачдын бичсэн "Из опыта преподавания математики в школе М., "Просвещение" 1978 [1], Из опыта преподавания математики в средней школе. М., "Просвенщение" 1979. [2] ном болон "Математика школе" сэтгүүлээс арван өгүүлэл орчуулан хэвлүүлсэн. Эдгээр өгүүлэлд сурагчдын сурах үйл ажиллагааг зохион байгуулах, тухайлбал сурагчдын бие даасан ажиллагааг өрнүүлэх, бүтээлч сэтгэхүйг хөгжүүлэхэд чиглэсэн хөгжүүлэх сургалтад ихээхэн анхааран хөгжүүлэх сургалтыг хэрэгжүүлэх гол арга барил болох асуудал шийдвэрлэх сургалтын агуулга, онцлогийг тодорхойлон бичсэн байна.
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Item type Current library Call number Status Date due Barcode Item holds
Ном, сурах бичиг МУБИС МБУС, БТС-ийн номын сан Унш. танхим /МБУС 510'071 З-744 1987 (Browse shelf(Opens below)) Available MAM69
Ном, сурах бичиг МУБИС МБУС, БТС-ийн номын сан Унш. танхим /МБУС 510'071 З-744 1987 (Browse shelf(Opens below)) Available MAM70
Ном, сурах бичиг МУБИС МБУС, БТС-ийн номын сан Унш. танхим /МБУС 510'071 З-744 1987 (Browse shelf(Opens below)) Available MAM71
Ном, сурах бичиг МУБИС МБУС, БТС-ийн номын сан Унш. танхим /МБУС 510'071 З-744 1987 (Browse shelf(Opens below)) Available MAM72
Ном, сурах бичиг МУБИС МБУС, БТС-ийн номын сан Унш. танхим /МБУС 510'071 З-744 1987 (Browse shelf(Opens below)) Available MAM68
Total holds: 0

Г.Г. Маслова. Математикийн хичээл -- Н.Г. Миндюк. Математикийн хичээл дээр сурагчдын сэтгэн бодох үйл ажиллагааг зохион байгуулах (хичээлээс хийсэн тэмдэглэл) -- Р.А. Асанов. Математикийн сургалтанд сурагчдын алдаан дээр ажиллах -- Е.Г. Глаголева. Функцийн хязгаар ухагдахууныг заах тухай асуудалд -- М.Д. Касьянко. Математикийг судлах явцад сурагчдын танин мэдэх үйл ажллагааг идэвхжүүлэх -- М.З. Каплан. Асуудал шийдвэрлэх сургалтын хүмүүжлийн бололцоо -- Ж.С.Аракелян, В.А. Огонесян. Найман жилийн сургуулийн геометрийг асуудал шийдвэрлэх аргаар заасан туршлага -- В.И. Садкова. IV-V ангийн математикийн хичээл дээр сурагчдын танин мэдэх үйл ажиллагааг идэвхжүүлэх тухай -- Г.И. Саранцев. VI-VIII ангийн геометр сургалтын туршлагаас -- В.Н. Руденко. IV-V ангид геометрийн бодлого бодоход эерэгээс нь батлах аргыг ашигласан нь

Сургалтын шинэ системээр хичээллэсэн зөвлөлтийн ерөнхий боловсролын дунд сургуулийн математикийн багш, заах аргачдын бичсэн "Из опыта преподавания математики в школе М., "Просвещение" 1978 [1], Из опыта преподавания математики в средней школе. М., "Просвенщение" 1979. [2] ном болон "Математика школе" сэтгүүлээс арван өгүүлэл орчуулан хэвлүүлсэн. Эдгээр өгүүлэлд сурагчдын сурах үйл ажиллагааг зохион байгуулах, тухайлбал сурагчдын бие даасан ажиллагааг өрнүүлэх, бүтээлч сэтгэхүйг хөгжүүлэхэд чиглэсэн хөгжүүлэх сургалтад ихээхэн анхааран хөгжүүлэх сургалтыг хэрэгжүүлэх гол арга барил болох асуудал шийдвэрлэх сургалтын агуулга, онцлогийг тодорхойлон бичсэн байна.

Монгол Кирил

There are no comments on this title.

to post a comment.
© МУБИС-ийн номын сан | СБД, VIII хороо, Бага тойруу-14, Улаанбаатар хот, Мэйл хаяг: library@msue.edu.mn
Нүүр хуудас | Журам | Номын сангийн сайт | Фэйсбүүк хуудас Утас: 976-77775115-1077