Дунд сургуульд монгол хэл заах арга Ред Надмид Ж.
Material type:
- 21 494.23'071 Б983
Item type | Current library | Call number | Status | Date due | Barcode | Item holds | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Ном, сурах бичиг | МУБИС Төв номын сан Үнд. фонд /Төв | 494.23'071 Б983 (Browse shelf(Opens below)) | Available | 301-2-8 | |||
Ном, сурах бичиг | МУБИС Төв номын сан Үнд. фонд /Төв | 494.23'071 Б983 (Browse shelf(Opens below)) | Available | 301-2-10 | |||
Ном, сурах бичиг | МУБИС Төв номын сан Үнд. фонд /Төв | 494.23'071 Б983 (Browse shelf(Opens below)) | Available | 301-2-13 | |||
Ном, сурах бичиг | МУБИС Төв номын сан Үнд. фонд /Төв | 494.23'071 Б983 (Browse shelf(Opens below)) | Available | 301-2-21 | |||
Ном, сурах бичиг | МУБИС Төв номын сан Үнд. фонд /Төв | 494.23'071 Б983 (Browse shelf(Opens below)) | Available | 301-2-23 | |||
Ном, сурах бичиг | МУБИС Төв номын сан Үнд. фонд /Төв | 494.23'071 Б983 (Browse shelf(Opens below)) | Available | 301-2-25 |
Browsing МУБИС Төв номын сан shelves, Shelving location: Үнд. фонд /Төв Close shelf browser (Hides shelf browser)
494.23'071 Б983 Дунд сургуульд монгол хэл заах арга | 494.23'071 Б983 Дунд сургуульд монгол хэл заах арга | 494.23'071 Б983 Дунд сургуульд монгол хэл заах арга | 494.23'071 Б983 Дунд сургуульд монгол хэл заах арга | 494.23'071 Б983 Дунд сургуульд монгол хэл заах арга | 494.23'071 Б983 Дунд сургуулийн VI ангид монгол хэл бичгийн хичээл заах зөвлөмж | 494.23'071 Б983 Дунд сургуулийн VI ангид монгол хэл бичгийн хичээл заах зөвлөмж |
Зохиогч гарын авлагадаа дунд сургуульд үзэх монгол хэл шинжлэлийн салбар ухаануудын заах аргыг бичиж нэгтгэжээ
I. Дунд сургуульд хэлбичиг заах аргын үндсүүд
Нэг. Хэл заах арга зүй бол шинжлэх ухаан болох нь
Хэлбичиг заах аргыг судлах учир Хэлбичиг заах арга бусад шинжлэх ухаантай холбогдох нь Тэргүүн туршлага бол заах аргын онолыг баяжуулах эх булаг Хэл заах аргын бүтээлч чанар Хэл заах аргын судалгааны аргууд
Ажиглалтын, туршилтын, уламжлал судлах, ярилцлагын сургуулийн бичиг баримт судлах Сургалтын ерөнхий зарчмуудыг хэл заах аргад хэрэглэх нь
Шинжлэх ухааны үндэстэй, сиситем дараалал холбоотой сургах, ухамсартай, идэвхтэй сургах, үзүүлэн хэрэглэн сургах, гүн бат мэдлэг олгох, сурагчдад нэг бүрчлэн хандах, онол практикийг холбон сургах, сурагчдын нас сэтгэхүйн онцлогийг харгалзан сургаж хөгжүүлэх, сурагчдыг хүмүүжүүлэх
Хэлбичгийн хиээлээр олгох мэдлэг, чадвар, дадал, харьцаа Хоёр. Хэлбичгийн хичээлээр сургалтыг явуулах арга
сурагчдын сэтгэн бодох үйл ажиллагаа ба танин мэдэх сэтгэлгээний арга, индукц, дедукц, анализ синтез, аналоги, хэлбичиг заах, багшаас ярьж заах Багшийн ярианы хэлбэр
Өгүүлэн ярих, тайлбарлан ярих, сургуулийн лекц Харилцан ярилцаж заах арга
Шинэ сэдэв заах харилцан ярианы дараалал
Харилцан ярих ярианы хэлбэр Хэлний үзэгдэлд задлан шинжлэл хийж заах арга
Хэлний үзэгдэлд ажиглалт хийх
Хэл шинжлэлийн, зөв бичих зүйн, авиазүйн, хэлзүйн, өгүүлбэрзүйн, найруулга зүйн, үгсийн сангийн судлалын задлан ялгал
Задлан ялгалын хэмжээгээр ангилах нь
Түүвэр, холимог Задлан ялгалыг гүйцэтгэх арга барилаар нь ангилах нь Уран зохиолын хэл найруулгад задлан шинжлэл хийх Дасгал ашиглаж заах арга
Дасгалыг агуулгаар, зорилгоор, хэв шинж төрөл хэлбэрээр ангилах Дасгалын хэлбэрүүд Дасагал, задлан ялгалын үр дүнг сайжруулах нөхцөлүүд Үзүүлэн таниулах ашиглаж заах арга
Үзүүлэн таниулахын хэлбэрүүд, хийх шаардлага, хэрэглэх нь Ангийнг самбар Хэлбичгийн хичээлд сургалтын техник хэрэгслийг ашиглах Сурах бичиг ажиглаж заах арга Багшийн асуулт, шаардлага, ангилал Гурав. Хэлбичгийн хичээлээр сургалтын ажлыг зохион байуулах хэлбэр, ажлын төрлүүд
Шинэ мэдлэг олгох, бататгах, шалгах хичээл Хэлбичгийн хичээлээр сурагчдын мэдлэгийг үнэлэх ба дүгнэх тухай
үнэлэлтийн ач тус ба үүрэг, дүнгийн төрлүүд Хэлбичгийн хичээлээр мэдлэг, чадварыг шалгах ажлын төрөл Үнэлэхэд багшаас баримтлах шаардлага Хэлбичгийн хичээлийн гэрийн ажил
онцлог, ач холбогдол, зохион байгуулалт, хэм хэмжээ, сурагчдыг бэлтгэх, биелэлтийг шалгах Сургалтын хоцрогдол гарахаас урьдчилан сэргийлэх, арилгах арга
Хэлбичгийн хичээлийн давтлага, зохион багйуулах шаардлага, төрлүүд Хэлбичгийн хичээлд эх сэдвийг сонгох шаардлага Хэлбичгийн хичээлийг төлөвлөх
Сэдэвчилсэн төлөвлөгөө, хичээл бүрийн төлөвлөгөө, конспект Дөрөв. Хэлбичгийн хичээлээр ангийн гадуур явуулах ажил
Төрөл, Хэлний салбар шинжлэх ухааны хичээлүүдийн заах арга
Дунд сургуулийн монгол хэлний хичээлийн агуулга Хэлний авиаг гурван талаас судлах нь
Авиазүйн хичээлийн агуулга, заах арга, авиазүй ба үсэг зүй, зөв дуудах ёс, зөв бичих зүй
авиазүйн дасгалын шинж Сургуулийн хэлзүйн заалтанд илрэх дутагдал бэрхшээл Үг бүтэх ёсыг заах арга
агуулга, дасгал Үгсийн аймгийг заах Өгүүлбэрзүй заах арга Монгол хэлний зөв бичих дүрэм, заах арга
Бичигт хэрэглэх арга барилд сургах
Зөв бичиж сургахад хэлзүйн мэдлэгийн үүрэг, зөв бичих дадал боловсрох явц Сурагчдын үг найруулгад илрэх алдаа Үгийн баялгыг нэмэгдүүлэх арга
Үгийг сонгох, шинэ үг, харь үг, уучирсан үгс дээр ажиллах, үг утга тайлбарлах, үг бүлэглэх арга, хэлц үг, чөлөөт холбоо үгээр баяжуулах Яриа бичгийн найруулгыг сайжруулах арга
Өгүүлбэрийн найруулга дээр ажиллах, асуултад ам бичгээр хариулгах, төлөвлөгөөн дээр ажиллах, товчлон найруулах, зохион найруулах ажлын зүйл, ангилал, сэдэв, агуулга, үндсэн санаа, сургах арга Сэдэвт хэл ярианд сургах арга
ажиглалт шинжлэл хийж хэлэлцүүлэг явуулах, дуурайл загвар ажиглах, нөхцөл тохироо Үгсийн сангийн дасгал, төрөл Найруулгын төрөл, маяг, найруулгын ажлын агуулга, дасгал Цэг тэмдгийн дасгал
There are no comments on this title.