Тогтвортой хөгжихүйц багш боловсрол Инноваци курс

By: Contributor(s): Material type: TextTextPublication details: 2011 Улаанбаатар МУБИС-ийн хэвлэх цехEdition: 0Description: 72х. Схем, хүснэгттэй 25смSubject(s): DDC classification:
  • ДАА 371 Ж 129
Contents:
Тогтвортой хөгжихүйц боловсролын илэрхийлэл бол хүний хөгжил. Өөрөөр хэлбэл, нийгмийг тогтвортой хөгжүүлэхийн тулд түүнийг бүрэлдүүлз хүмүүс тогтвортой хөгжихүйц боловсролтой байх ёстой. Иймд тогтвортой хөгжлийн үндэс нь өнөөгийн боловсролыг тогтвортой хөгжихүйц боловсрс болгон өөрчлөн шинэчлэх хэрэгтэй болж байна. Тогтвортой хөгжихүйц боловсролын чиглэлээр хэрэгжиж буй төсөл хөтөлбөрүүдийн ихэнх нь байгал ь орчин, боловсролын чиглэлээр үйл ажиллага явуулж байгаа нь сайшаалтай ч, Монгол ахуй, монгол хүмүүний сэтгэлгээ өөрчлөхөд чиглэсэн үйл ажиллагаа төдий л үр дүнтэй болж чадахгүй байгаа ажиглагддаг. “Билиг” сэтгэлгээтэй Дорны гүн ухаанд суурилсан “Тогтвортой хөгжил" загварын дагуу хувирган өөрчлөхийн тулд бид өөрсдийн онолыг боловсруулан та бүхэнд хүргэж байна. Энэхүү онолыг дэвшүүлэхдээ 2008 оноос эхлэн “Тогтвортой хөгжихүйц боловсрол” - ын талаарх үзэл баримтлалыг судалж Германы Хамтын Ажиллагааны Нийгэмлэгийн санхүүжилтээр “Тогтвортж хөгжлийн боловсрол”, ЮНЕСКО-ийн санхүүжилтээр “Тогтвортой хөгжихүйц багш боловсрол” төслүүдийг хэрэгжүүлэн, тодорхой туршлага хуримтлуулсны үндсэн өөрийн гэсэн онол боловсруулсан болно.
Тогтвортой хөгжил - Тогтвортой хөгжихүйц боловсрол
Тогтвортой хөгжихүйц боловсролын стратеги, зарчим, хандлагууд
ТХБ-ын үзэл санааг хэрэгжүүлэх арга замууд
ТХБ-ын үзэл санааг сургалтын хөтөлбөрт тусгах нь
ТХБ-ын үзэл санааг танхимын сургалтаар олгох нь
Дэд бүлэг: Монголчуудын ертөнцийг үзэх үзэл дэх “Тогтвортой хөгжихүйц боловсрол”
“Тогтвортой хөгжил” загвар, түүний мөн чанар
“Тогтвортой хөгжил”-ийн үндсэн ухагдахуунууд
“Тогтвортой хөгжихүйц боловсрол”
“Тогтвортой хөгжихүйц боловсрол”- ын үндсэн зарчим
“Тогтвортой хөгжүүлэхүйц боловсрол” - ын зорилго, агуулга, аргазүй, үнэлгээ
Гутгаар бүлэг: Тогтвортой хөгжихүйц боловсрол ба ирээдүйн багш
Тогтвортой хөгжихүйц боловсролтой багшийн дүр төрх
ТХБ-ын талаар МУБИС-д баримталж буй үзэл санаа, зарчим
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Item type Current library Call number Status Notes Date due Barcode Item holds
Ном, сурах бичиг МУБИС Архангай (БС) номын сан Үнд. фонд /Архангай 371 Ж 129 (Browse shelf(Opens below)) Available ABM14793
Ном, сурах бичиг МУБИС Архангай (БС) номын сан Үнд. фонд /Архангай 371 Ж 129 (Browse shelf(Opens below)) Available ABM14794
Ном, сурах бичиг МУБИС Архангай (БС) номын сан Үнд. фонд /Архангай 371 Ж 129 (Browse shelf(Opens below)) Available ABM14795
Ном, сурах бичиг МУБИС Архангай (БС) номын сан Үнд. фонд /Архангай 371 Ж 129 (Browse shelf(Opens below)) Available ABM14796
Ном, сурах бичиг МУБИС Төв номын сан Суд.танхим 4 371.1 Т441 (Browse shelf(Opens below)) Available Тоологдсон 03/25 - 2025 Суд/4 TEM211269
Ном, сурах бичиг МУБИС Төв номын сан Суд.танхим 4 371.1 Т441 (Browse shelf(Opens below)) Available Тоологдсон 03/25 - 2025 Суд/4 TEM211270
Ном, сурах бичиг МУБИС Төв номын сан Суд.танхим 4 371.1 Т441 (Browse shelf(Opens below)) Available Тоологдсон 03/25 - 2025 Суд/4 TEM211271
Ном, сурах бичиг МУБИС Төв номын сан Суд.танхим 4 371.1 Т441 (Browse shelf(Opens below)) Available Тоологдсон 03/25 - 2025 Суд/4 TEM211272
Ном, сурах бичиг МУБИС Төв номын сан Суд.танхим 4 371.1 Т441 (Browse shelf(Opens below)) Available Тоологдсон 03/25 - 2025 Суд/4 TEM211273
Ном, сурах бичиг МУБИС Төв номын сан Суд.танхим 4 371.1 Т441 (Browse shelf(Opens below)) Available Тоологдсон 03/25 - 2025 Суд/4 TEM211274
Ном, сурах бичиг МУБИС Төв номын сан Суд.танхим 4 371.1 Т441 (Browse shelf(Opens below)) Available Тоологдсон 03/25 - 2025 Суд/4 TEM211275
Ном, сурах бичиг МУБИС Төв номын сан Суд.танхим 4 371.1 Т441 (Browse shelf(Opens below)) Available Тоологдсон 03/25 - 2025 Суд/4 TEM211276
Ном, сурах бичиг МУБИС Төв номын сан Суд.танхим 4 371.1 Т441 (Browse shelf(Opens below)) Available Тоологдсон 03/25 - 2025 Суд/4 TEM211277
Ном, сурах бичиг МУБИС Төв номын сан Суд.танхим 4 371.1 Т441 (Browse shelf(Opens below)) Available Тоологдсон 03/25 - 2025 Суд/4 TEM211278
Total holds: 0

Тогтвортой хөгжихүйц боловсролын илэрхийлэл бол хүний хөгжил. Өөрөөр хэлбэл, нийгмийг тогтвортой хөгжүүлэхийн тулд түүнийг бүрэлдүүлз хүмүүс тогтвортой хөгжихүйц боловсролтой байх ёстой. Иймд тогтвортой хөгжлийн үндэс нь өнөөгийн боловсролыг тогтвортой хөгжихүйц боловсрс болгон өөрчлөн шинэчлэх хэрэгтэй болж байна.
Тогтвортой хөгжихүйц боловсролын чиглэлээр хэрэгжиж буй төсөл хөтөлбөрүүдийн ихэнх нь байгал ь орчин, боловсролын чиглэлээр үйл ажиллага явуулж байгаа нь сайшаалтай ч, Монгол ахуй, монгол хүмүүний сэтгэлгээ өөрчлөхөд чиглэсэн үйл ажиллагаа төдий л үр дүнтэй болж чадахгүй байгаа ажиглагддаг.
“Билиг” сэтгэлгээтэй Дорны гүн ухаанд суурилсан “Тогтвортой хөгжил" загварын дагуу хувирган өөрчлөхийн тулд бид өөрсдийн онолыг боловсруулан та бүхэнд хүргэж байна. Энэхүү онолыг дэвшүүлэхдээ 2008 оноос эхлэн “Тогтвортой хөгжихүйц боловсрол” - ын талаарх үзэл баримтлалыг судалж Германы Хамтын Ажиллагааны Нийгэмлэгийн санхүүжилтээр “Тогтвортж хөгжлийн боловсрол”, ЮНЕСКО-ийн санхүүжилтээр “Тогтвортой хөгжихүйц багш боловсрол” төслүүдийг хэрэгжүүлэн, тодорхой туршлага хуримтлуулсны үндсэн өөрийн гэсэн онол боловсруулсан болно.

Номзүй х.69-72

Тогтвортой хөгжихүйц боловсролын илэрхийлэл бол хүний хөгжил. Өөрөөр хэлбэл, нийгмийг тогтвортой хөгжүүлэхийн тулд түүнийг бүрэлдүүлз хүмүүс тогтвортой хөгжихүйц боловсролтой байх ёстой. Иймд тогтвортой хөгжлийн үндэс нь өнөөгийн боловсролыг тогтвортой хөгжихүйц боловсрс болгон өөрчлөн шинэчлэх хэрэгтэй болж байна.
Тогтвортой хөгжихүйц боловсролын чиглэлээр хэрэгжиж буй төсөл хөтөлбөрүүдийн ихэнх нь байгал ь орчин, боловсролын чиглэлээр үйл ажиллага явуулж байгаа нь сайшаалтай ч, Монгол ахуй, монгол хүмүүний сэтгэлгээ өөрчлөхөд чиглэсэн үйл ажиллагаа төдий л үр дүнтэй болж чадахгүй байгаа ажиглагддаг.
“Билиг” сэтгэлгээтэй Дорны гүн ухаанд суурилсан “Тогтвортой хөгжил" загварын дагуу хувирган өөрчлөхийн тулд бид өөрсдийн онолыг боловсруулан та бүхэнд хүргэж байна. Энэхүү онолыг дэвшүүлэхдээ 2008 оноос эхлэн “Тогтвортой хөгжихүйц боловсрол” - ын талаарх үзэл баримтлалыг судалж Германы Хамтын Ажиллагааны Нийгэмлэгийн санхүүжилтээр “Тогтвортж хөгжлийн боловсрол”, ЮНЕСКО-ийн санхүүжилтээр “Тогтвортой хөгжихүйц багш боловсрол” төслүүдийг хэрэгжүүлэн, тодорхой туршлага хуримтлуулсны үндсэн өөрийн гэсэн онол боловсруулсан болно.

Тогтвортой хөгжил - Тогтвортой хөгжихүйц боловсрол

Тогтвортой хөгжихүйц боловсролын стратеги, зарчим, хандлагууд

ТХБ-ын үзэл санааг хэрэгжүүлэх арга замууд

ТХБ-ын үзэл санааг сургалтын хөтөлбөрт тусгах нь

ТХБ-ын үзэл санааг танхимын сургалтаар олгох нь

Дэд бүлэг: Монголчуудын ертөнцийг үзэх үзэл дэх “Тогтвортой хөгжихүйц боловсрол”

“Тогтвортой хөгжил” загвар, түүний мөн чанар

“Тогтвортой хөгжил”-ийн үндсэн ухагдахуунууд

“Тогтвортой хөгжихүйц боловсрол”

“Тогтвортой хөгжихүйц боловсрол”- ын үндсэн зарчим

“Тогтвортой хөгжүүлэхүйц боловсрол” - ын зорилго, агуулга, аргазүй, үнэлгээ

Гутгаар бүлэг: Тогтвортой хөгжихүйц боловсрол ба ирээдүйн багш

Тогтвортой хөгжихүйц боловсролтой багшийн дүр төрх

ТХБ-ын талаар МУБИС-д баримталж буй үзэл санаа, зарчим

There are no comments on this title.

to post a comment.
© МУБИС-ийн номын сан | СБД, VIII хороо, Бага тойруу-14, Улаанбаатар хот, Мэйл хаяг: library@msue.edu.mn
Нүүр хуудас | Журам | Номын сангийн сайт | Фэйсбүүк хуудас Утас: 976-77775115-1077